25 April

Idag är det lönedag! inte för att jag har något jobb så jag kan få lön, men ändå det är lönedag för alla som inte är lika lat som jag.
Var ju hos läkaren idag och gjorde mina tester, var inte så jättekul att sticka nålar i armen och inte världens roligaste att få stötar heller. De hittade inget fel så nu få jag leva med det onda. Fattar inte vad som är fel på mig.
Åt lunch på Jensens idag med mamma och jag är ganska men bara ganska säker på att Carro är lite avundsjuk, haha. Sket i att åka till skolan efter lunchen och shoppade med mamma istället, har tyvärr inga pengar så för mig blev det ju inget. Hittade lite saker som jag ska köpa när jag har pengar, bland annat ska jag köpa ett halsband för 400 spänn så jag kommer inte ha mycket pengar kvar....

"It's all in your head"

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det har du rätt i, jag är ganska avis haha! Eller okej då jag erkänner, jag är jätteavis (a) men hoppas det var gott då! :)

2008-04-25 @ 18:06:24
URL: http://carolinebergquist.blogg.se
Postat av: Jessica

Hahah visste väl det =) Japp, det var asgott, mkt bättre än den äckliga köttfärssåsen som ni fick i skolan =P

2008-04-25 @ 18:16:49
Postat av: carro

haha jo det kan jag tänka mig, jensens kyckling jämfört med skolans söndermalna köttfärs är tuuusen ggr godare!!

2008-04-26 @ 12:03:01
URL: http://carolinebergquist.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag åt biff och den är mycket godare än både kyckligen och skolans köttfärs, haha =)

2008-04-26 @ 15:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0