24 April

Hade tyska uppsats idag, hoppas det gick bra men jag vet inte. Helena var sjuk så hade mindre roligt i skolan idag men jag umgicks med Elenore, Jennie, Danni och Siri och det var mycket kul =) Speciellt maten, kan ju inte säga att det gick så jättebra för Elenore, haha!
Alla var självklart sura över ändringen med musikalen och vi planerade att dra och kolla på den idag och ta sovmorgon imorgon i alla fall men tyvärr funkade inte det =(
Ska snart sticka iväg och träna och sen bara ta det lugnt. Imorgon ska jag till läkaren och kolla min arm, äntligen. Vet inte hur många gånger jag ar behövt boka om på grund av prov och annat i skolan. De ska tydligen sticka en massa nålar i armen och sen sätta fast elektroder på den så jag får elektricitet i mig! Hoppas det går bra!

"Jaha så det var det som rullade vid min fot!"

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag vill bara vara i skolan för att jag har tråkigt.
vad var ditt tyska prov om då?:)

2008-04-24 @ 17:22:26
URL: http://helenasvanberg.blogg.se/
Postat av: Elenore

hahaha nej min potatis ramlade juu :( :D
haha komentaren var ju klockren, bra jobbat sliri(det var hon som sa det).
det var min potatis som ramlade som rullade vid hennes fot haha :D

2008-04-24 @ 18:43:13
URL: http://elenorehenriksson.blogg.se
Postat av: Jessica

Vi skulle bara svara på ett brev haha! Tycker du ska blir frisk, vill ut i helgen, vet att du inte vill men ändå... :P

2008-04-24 @ 21:58:04
Postat av: Jessica

Japp haha, det var fett kul!! =)

2008-04-24 @ 21:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0