17 April

Har vart lite dålig på att uppdatera (tror jag, har ingen direkt koll) men nu skriver jag i alla fall. Igår hände det väl inte så mycket, var med Helena och hade det allmänt mys =)
Idag hade vi nationella i engelska och jag tror det gick bra, får väl se senare antar jag. Hade även geografiprov och det gick väl inte super, haha. Nästa vecka har vi tyska kursprov och jag ser verkligen inte fram emot det! Tränade för ett tag sen och på vägen dit fick jag höra en hemsk grej av Johanna, hon hade tydligen läst i någons blogg att i svenska b nationella ska man hålla ett tal på fem jävla minuter. "jag kommer smälla av" som Johanna så vackert sa.
Aja nu måste jag fixa lite på mitt kriminologiarbete, har kommit på en fråga så det är väl bara att sätta igång. Ringde till Helena nyss för att få en sak förklarat för mig men hon svarar inte, får hoppas att hon ringer upp för jag fattar noll!!!

Imorgon ska Jossan åka till gbg över helgen så fatta vad mycket kläder jag kan sno av henne, värsta guldläget =)

"MAX, kom hit du måste förklara det här"

Kommentarer
Postat av: jossan

synd att jag isf låser mitt rum då ;)

2008-04-17 @ 20:31:29
URL: http://jjsefin.blogg.se
Postat av: Jessica

Knappast! det kommer du inte få göra=)

2008-04-17 @ 20:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0