10 April

Hallå =) Igår var jag med Helena och det var som vanligt jättekul =D Vi spelade tv-spel, yatzy, data, köpte onyttigheter och snodde rikskuponger. Helena fick yatzy FAN hela tiden, typ 3 gånger per omgång och jag fick det typ bara 1 gång =( Helena tjuvade två 70 kronors rikskuponger som vi ska använda nästa vecka när vi ska fika i gallerian, allt för att jag ska följa med när BHL spelar nästa lördag. Hoppas det blir fest efteråt =)

Hade, som jag nämnt tidigare, ett ton läxor till idag! Tyska, typ 1000 glosor plus att jag skulle läsa i min bok, ecdl och redovisning på geografin. Hade läxförhör på tyskan och fick 27/30(!), hade inte hunnit läsa i boken men vi skulle inte göra något med den som tur var. Redovisningen på geografin gick mycket bättre än väntat och jag klarade ecdl, måste säga att jag är stolt över mig själv! Hursomhelst känns det riktigt skönt att få detta överstökat, det ända som väntar nästa vecka är geografiprov (som vi själva har kommit på frågorna till så hur svårt kan det va?) och engelska nationella om jag inte ska till läkaren. Ska äntligen få kolla vad som är fel på min arm!

Måste skynda mig lite nu, ska hinna byta om och käka något innan jag ska till Friskis med Johanna och (förhoppningsvis) Carro. Adios!



"Han kan helt enkelt inte sluta gilla mig"


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, hur gick ecdl? :)

2008-04-10 @ 20:26:52
URL: http://helenasvanberg.blogg.se/
Postat av: Jessie

Det gick bra=) fick över 50 procent så, har ju inga planer på att ta kortet... själv då ?:)

2008-04-11 @ 13:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0