Lucia

Kom inte hem från skolan förens runt klockan 5. det berodde mest på att vi hade ecdl tenta halv 4 som man var tvungen att göra, vart klar där ungefär runt 4 och då tog jag bussen hem med Helena och Siri. Hade ingen lust att åka tåg själv så jag följde med hem till Helena. Hon skulle bara hem och hämta lite grejer innan hon skulle möta Jalle och Jesper i centrum. Jag tänkte att jag lika gärna kunde gå hem när hon skulle till centrum så det gjorde jag och fick till och med sällskap nästan hela vägen hem, tack för det<3
Efter det har har jag mest vart hemma, skulle kanske ha träffat lärka men han hade tyvärr match och träning. Eftersom det inte blev så hade jag tänkt åka hem till Tobbs och chilla med honom och Helena men jag orkade inte så stannade hemma. Nu sitter jag och kollar på sista avsnittet av Traveler och får äntligen svar på alla mina frågor.
Igår var jag och Sara på hockey i trångsund, skulle kolla när Stefan och lärka spelade. Kom dit ungefär kl 8 då matchen började och kom inte därifrån förens klockan 10 då matchen var slut. Tyvärr förlorade de matchen med 3-4, väldigt dåligt om ni frågar mig. De har inte nästa match förens typ nästa fredag(!) och då hoppas jag att de vinner, annars blir de nog väldigt arga, matchen igår var deras första förlust sen i augusti.

Imorgon är det fredag och en efterlängtad helg! Ska träffa Helena, Sara, Stefan, Jesper och en massa andra mysiga människor =) Vet inte vad vi ska göra men vi lär ju hitta på mågot kul.

7 dagar kvar till jullovet, 11 dagar kvar till Julafton och 18 dagar kvar till nyårsafton!

"ohh I'm a tiger"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0