Hos Jalle

Blev ingen pizza med Jesper och Helena men jag gick dit iaf för att vänta medans de åt, sen mötte vi upp Sara och begav oss hem till Jalle. Vi var bland de första som kom, det var bara Marcus som var där när vi anledde. Senare blev det ganska fullt med folk, mest sånna som man visste vilka det var, och alkohol. Jag var duktig och drack nästan ingenting (A) mådde lite dåligt så jag hoppade över det. Helena och Sara drack däremot, haha. Kände att det var säkrast om Stefan kom för att ta hand om Sara så jag messade honom och cirka en halvtimme senare gick jag och Sara för att möta honom, ni kan ju bara tänka er hur det var. Tyvärr stack Sara och Stefan en stund efter att han kommit till Jalle. Det var synd, de missade nästan allt roligt med lustgasen och allt vad folk hade med sig. När klockan närmade sig 12 kände Jalle att det hade gått lite överstyr och skickade hem alla, dock stannade jag, Jesper, Tobbs, Helena mfl kvar en stund. De flesta stannade för att hjälpa till att städa men jag stannade för att Helena mådde dåligt, stackare! Hon mår som tur bättre nu och väntar på att jag ska bli klar så vi kan sova. Hoppas ni hade en lika rolig kväll som jag!

"Där är Titts och Titts syster"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0