9 December

Finns inte så mycket att berätta om gårdagen men jag gör det i alla fall. Kom till Stefan runt 20 i 9 och då chillade vi framför tv:n med lite julmust. Sen runt 1 när vi var lite halvtrötta gick L hem, han hade gärna fått stanna men så blev det inte.

Idag har jag vart på Saras dansuppvisning, riktigt kul! BTW så dansade du jättebra! efter det drog jag och Helena till ishallen för att kolla på hockey och förvånadsvärt nog gillade hon det. Tyvärr spelade de inte så jättebra och resultatet blev 4-4 :( Nu har jag precis kommit hem och ska käka, efter det ska jag dra hem till Helena för att plugga ecdl, ligger lite efter med det och har tenta på torsdag! får se hur det går. förhoppningsvis behöver vi inte plugga hela kvällen, måste ju ha tid för lite prat eller något annat mysigt!

"if I can't hear your heartbeat you're too far away"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0