8 December

Tror inte jag hinner blogga idag så jag slänger in ett inlägg nu. än så länge ser det ut som det blir en toppendag, ska först ta en dusch och fixa mig innan jag drar iväg till segeltorpshallen och kollar på hockey. Har inte sett en match på typ en vecka(!) så det kommer bli kul. efter det är det planerat att jag ska hem till stefan och chilla med honom, sara och lärka, blir nog mys det med. antagligen spenderar jag natten där och kommer inte kunna blogga imorgon heller, men får se hur det blir.

Imorgon ska jag iaf gå på Saras dansuppvisning, ska bli riktigt kul att kolla på alla danserna. ska gå med Helena och Stefan tror jag, sen ska jag, Helena och Jesper dra till ishallen och kolla på match (förhoppningsvis). Helena är inte direkt förtjust i hockey så jag tror inte att hon kommer kolla så mycket, Jesper har jag ingen aning om men det är iaf najs om jag får sällskap, kan ju knappast sitta på läktaren helt ensam och hejja! 
nu finns det inte så mycket mer att säga förutom att vi är lediga på måndag! ska bli otroligt skönt att slippa skolan, även om det är vår kortaste dag. 

"kom och köp!" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0