6 december

Efter mycket tjat av Helena skapade jag äntligen en blogg, så nu hoppas jag att du blir nöjd!

Idag har jag dött av pinsamhet, nästan bråkat med Sara och varit med Helena :D
allt på grund av ett missförstånd, ganska fånigt egentligen. (förutom att vara med Helena, det var med flit)
Helena och jag har myst runt med pepparkakor och cola, vi fixade designen på min blogg, snackade och så gick vi på en lång promenad med Jesper. Tack för en jättetrevlig kväll:D

BTW ska jag och Helena chilla med lite älvsjömänniskor imorgon efter skolan innan vi drar i väg på bio. ska se "guldkompassen", har hört att boken är bra så längtar som fan!



"Det är klupar i den här chokladen. Jag vet att det är apelsiner, men det är ändå konstigt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0