30 December

Idag har jag vart med familjen hemma hos morfar, han fyllde år, Grattis! kan väl inte säga att det var direkt kul men vad kan man göra? Fikan var i alla fall god =) haha
Som jag förutspådde igår hann jag inte städa, eller jag sket i det rättare sagt, så jag var tvungen att göra det och nu är det gjort!! WOHO.
Lär ju inte vara städat så länge till men jag får njuta av det så länge det varar, haha. Kanske ska ha som nyårslöfte att jag ska städa lite oftare, vi får se.
Nu hade jag tänkt ta det lungt och kanske sätta på tredje säsongen av desperate =) Najs, najs.

Imorgon är det nyår förfan! Ska egentligen inte göra något speciellt, ska käka hemma hos Helena och sen ska vi dra över till mig. Philip kanske ska komma också, det blir nog hur mysigt som hellst!
Hade egentligen hoppats att Sara och Stefan hade kunnat komma men de är ju iväg och åker skidor, finns även fler jag hade velat ha där som inte kommer =(
Men jag får se det från den ljusa sidan, Helena och Philip, bättre kan det ju nästan inte bli =) haha

"Får jag vara så ofin och be er sätta er i soffan så de andra får plats?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0