28 december

Sara och jag tog tåget 20 över 1 och väl framme i stan bar vi oss iväg till NK, gjorde några stopp på vägen på lite olika affärer. Sara skulle handla någon konstig BH på NK men den fanns inte så då fick vi gå nästan hela drottninggatan till en annan affär som inte heller hade den, såklart! haha.
Skulle egentligen inte handla något allas eftersom jag redan, på två dagar, har gjort slut på 600 kronor. Är väl egentligen inte så jättemycket men jag måste ha pengar till annat också. Men det hela slutade med att jag handlade ett linne och en kofta, som tur var blev det bara 200 kronor totalt.
Hittade en plånbok till Jossan, yes tänkte jag, men hon vill fortfarande åka till stan imorgon, orkar inte!
Tror faktiskt att jag slipper det, viskas nämnligen om att pappa ska åka med Joakim och Glenn till vingåker för att handla kläder och Jossan är sugen på att hänga med. Så nu YES!

Ska spendera morgondagen med att städa, kul? nej inte direkt men faktiskt bättre än att åka till stan igen. Sen kl 4 ska jag och Helena på hockey!! Haha var verkligen skitlänge sen jag såg en match så det ska bli riktigt kul. Får ju även veta om Helena tycker det är kul med hockey, är ju inte riktigt hennes grej men hon gillade den senaste matchen hon såg så jag hoppas hon gillade denna med. Det är segeltorp mot segeltorp! haha Bj mot a-laget och självklart hejjar jag på bj =)
Men men ska försöka hinna städa lite idag med men tror knappast jag hinner det, ska se på tv kl 9 och göra en massa andra saker innan dess.

"Den affären är lite konstig, jag råkade gå in i en spegel när jag trodde jag gick in i provhytten"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0