26 December

i Farsta var det inte direkt lite folk om man säger så, haha. Man fick trängas för att överhuvudtaget komma fram, som tur var hittade jag det jag ville ha ganska snabbt =) Köpte en svart tröja som egentligen kostade 200 men eftersom den var felmärkt fick jag den för bara 100, köpte även en svart sjal.
Pappa var snäll och bjöd på mcdonalds på vägen hem, tog en sallad för att vara lite nyttig, haha. Men den var faktiskt riktigt god.
När jag kom hem började jag städa mitt rum och då var klockan typ 3 och nu är hon halv 10 och jag är fortfarande inte klar(!) Men det berodde mest på att jag först hjälpte Jossan att göra om i hennes rum och sen stack vi över till Nells och umgicks med henne =) Spelade tv-spel, hittade gubben jag pratade om Helena (har bilder som du ska få se sen), haha.
Nu ska jag antingen spela gta med Jossan eller så ska jag kolla på desperate, får se vad det blir :D

Imorgon ska jag i alla fall dra till stan med Helena och sen hoppas jag att vi sticker till henne, blir supermys i alla fall =D
Känns som det var en evighet sen jag träffade henne fast det var igår(!) haha

J- vad kallas den yngsta brodern i bröderna lejonhjärta?
N-Smulan
J- haha, nää skorpan
N- men det är väl någon som kallas smulan? eller?

Nells du är bara för söt <3 haha

Hahah det var mycket roligare än det låter =)

"Samurajsvärd? vad ska du med det till?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0