25 December

Orkade aldrig blogga igår när jag kom hem från Helena så jag gör det nu :P

Skulle egentligen ha åkt med Jossan och pappa till farsta centrum för att handla men det var stängt, surt!
Stack istället över till Helena och väl där spelade vi lite tv-spel, börjar faktiskt bli lite bättre =)Drog sedan till coop för att handla, får inte glömma att betala Helena för läsken som hon köpte åt mig :P
När vi kom tillbaka kollade vi en stund på Jönssonligan och den svarta diamanten innan vi satte oss och chillade framför Helenas enorma dator, haha.
Thomas kom ner och bad oss gå och handla läsk till honom och som tack skulle vi få en utav dem =) Helenas föräldrar ville också ha läsk så vi gick till okq8 och köpte 8 stycken, blev ganska tungt att bära hem :P
Chillade ännu mer framför datorn innan pappa kom och hämtade mig och jag åkte hem.
Låter kanske inte så kul att bara chilla vid datan men när jag och Helena gör det är det världens bästa =)<3

Idag ska jag nog dra iväg till farsta och handla med Jossan och pappa =) ska bara kolla med Sara först så vi inte ska dra in till stan. Ska handla typ hela veckan, haha. Idag, på torsdag och sen antagligen på fredag, har man tur hittar man något som man kan använda på nyår :D

"Bara så du vet Daniel, om jag fortsätter spela med den gubben kanske han blir bög.
Va, skojjar du?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0