23 December

Dagen innan julafton, dan före doppardan. Har mest tagit det lugnt idag, bakade knäck med Jossan. Kan ju inte säga att de blev så lyckat, knäcken blev stenhård(!) Men den får duga, nu slipper man ju proppa i sig en massa onyttigt i alla fall =) Vid 3 begav jag mig hem till Sara för att byta julklappar med henne och Helena. Jag fick massa badsaker av Sara, som luktar jättegott! Tack<3 Har inte öppnat det jag fick av Helena, ska inte göra det förens 00.00 heller men jag kan knappt bärga mig.
Efter julklappsbytet stack vi till coop för att handla lite godis innan vi skulle hem till Helena. Hann inte vara där så jättelänge innan mamma och pappa ringde hem mig för att vi skulle äta. Trodde jag skulle få äta julmat idag igen (!) men som tur var slapp jag. Jag vet att man ska äta julmat nu när det är jul men fan inte 3 dagar i rad, det går bara inte. Äter typ ändå bara köttbullar, ägg, skinka, revbensspjäll och potatis, inte mycket där inte haha.
Fick inte åka tillbaka till Helen efter maten, tyvärr. Hennes föräldrar hade bestämt att ingen fick komma dit efter de hade ätit middag eftersom de skulle klä granen och ha det mys med familjen dagen innan jul. Men jag får ju i alla fall träffa henne efter jul =) Då ska vi åka på mellandagsrean och shoppa loss! Förhoppningsvis har jag råd med den där übersnygga ringen jag hittade.
Nu har jag precis tagit ett långt härligt bad och orkar inte göra någonting alls idag, ska bara vara hemma och ta det lugnt.

Imorgon ska vi som vanligt hem till morfar för att fira jul, ska bli så mysigt! Hoppas verkligen att jag får allt jag önskat mig + en massa pengar. De skulle komma väl till hands eftersom jag är pank efter allt julhandlande.

"Gud vad du är snuskig! Ja vet, jag tycker om det"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0