22 December

Gick med Nells och Jossan till coop för att köpoa godis, vart en jävligt rolig promenad, tror jag skrattade precis hela vägen. Var ett tag sen jag träffade Nells trotts att vi är grannar, så det var väldigt roligt att träffa henne igen <3
Väl framme vid coop köpte vi lite godis och träffade Pattsus föräldrar, det var också ett tag sen eftersom de har bott i Saudi arabien. Mig kände de igen men inte Jossan, även om det var hon som alltid umgicks med Pattsu, Jossan har ju ändrat sitt utseende lite, färgat håret och klippt lugg och så. När vi kom hem från coop kollade vi på Elf, eller Jossan gjorde jag satt mest vid datan, haha. Har redan sett filmen en gång så.
Nu ska jag antingen fortsätta att sitta vid datan, spela tv-spel eller se på tv, får se vad det blir.

"av honom? av en som heter konrad?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0