21 December

Första dagen på lovet idag, en väldigt lugn och härlig dag. Jag och Helena vaknade runt 11 och började dagen med att spela need for speed - most wanted. Måste säga att jag börjar bli bättre även om Helena ägde mig några gånger. Åt sedan frukost och när klockan började närma sig 1 bestämde  Helena sig för att gå hem så hon kunde duscha och fixa sig innan hon skulle träffa Tobbs. Tobbs den stackarn hade sin sista skoldag idag. När hon gick hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning för att följa med Josse till frisören. Hon skulle klippa lugg och det blev faktiskt mycket snyggt! Många som ändrar sina frisyrer så här lagom till jul. Spelade även lite need for speed med Josse när vi kom hem och där behöver vi inte ens nämna vem som var bäst, men det gör jag i alla fall och det var såklart Jag! Åt middag runt halv 5 och efter det har jag bara tagit det lugnt, skulle ha följt med Helena och Tobbs hem till en kompis men det sket sig. Var inne i stan och mina kära föräldrar lät mig inte följa med, kan bero på att jag skrek åt dem en massa innan men jag tycker gott jag kunde ha fått åkt.

Köpte förresten gran idag och skinkan står i ugnen och jag kan knappt vänta tills jag får smaka! Nu börjar det äntligen kännas som om julen är här =)

Imorgon väntar en dag med lite julshopping med syrran. Hon har två julklappar kvar att köpa, till mig och till Nells och jag hoppas att jag får välja min själv. Sen ska jag se vad Helena har för sig och föreslå att vi ska träffas, om hon inte är upptagen det vill säga. image1


"Kan vi byta kontroll? man kan inte svänga med den här"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0