20 December

Sista dagen i skolan idag! Började 9.20 med samhälle, skittrist. Gick igenom nationalekonomi eller något. klockan 11 samlades vi i samlingsalen där vi fick lussebullar och tetris. Alla Smbe-lärare sjöng mass för oss och cirka 40 minuter senare fick vi gå hem. Jag och Helena stack hem till mig för att käka lunch sen direkt över till henne där vi spelade dator och gjorde en massa annat mys. Gick sedan till coop för att handla julfika till Helenas familj + oss själv, 7 pepparkakor och 7 bakelser(!) Efter det stack jag hem och åt och sen tillbaka till Helena, där kollade vi på Magnus Betnér - inget är heligt, han är bara så rolig! Runt 10 kom Jesper över och då chillade vi framför tv:n och spelade tv-spel, jag förlorade som vanligt haha. klockan 11 bar det av hem till mig igen där jag och Helena ska spendera natten. Finns inte så mycket mer att säga så.

"idag är det bara 4 dagar kvar till jullafton!
När firar du jul egentligen?"

I want my gravestone to say: Evelyn Harper, Beloved wife, Thoughtfull moder.
That's good, open whit a joke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0