19 December

Eftersom jag var ledig behövde jag inte gå upp förens klockan 1, så jävla najs att få sova ut ordentligt. Vi hade ingenting ätbart hemma så det första jag fick göra var att knalla upp till centrum för att handla lunch, passade på att köpa chips och läsk åt Glenn eftersom han inte kan gå så bra efter sin operation. När jag hade ätit fixade jag lite på mitt projektarbete, kom inte ihåg allt som jag skulle skriva så får kolla med min grupp och fortsätta senare. runt halv 5 när Helena var klar mötte jag henne i centrum där vi handlade lite godis och sen gick hem till mig. Väl hemma hos mig började vi att skära grönsaker och kyckling till woken vi skulle äta till middag. Det tog väl ungefär en timme att fixa middagen och när vi var klara kan man ju inte direkt säga att köket såg ut som det brukade, haha. Efter maten stack vi hem till Helena där vi nördade oss framför datan, som vanligt. Men det är alltid lika kul =)


"Lisa tycker att ni bor mitt ute på landet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0