17 December

Var en väldigt lugn dag i skolan idag, började 10.10 med att tipsa om en bra bok man läst. Jag valde "den sjätte passageraren" av Theodor Kallifatides, den handlar om polisen i huddinge så ni som bor i de krokarna kan ju läsa den =) Sen hade vi bara handboll på gympan så det var skönt. Efter skolan drog jag till Helena som hade spenderat hela dagen hemma eftersom hennes grupp ska ha boktipis på onsdag, orättvist! Jag får iof vara ledig hela onsdagen då vi i vanliga fall går till halv 5(!). Men men, väl hemma hos Helena satt vi och nördade oss framför datorn i ca 2 timmar och sen skulle hon iväg och klippa sig, som BTW blev assnyggt! När jag kom hem käkade jag middag och stack iväg på ridningen, det var sista gången så vi fick leka lite lekar på hästryggen, haha. 
Nu har jag precis kommit hem och funderar på om jag ska gå ut eller om jag ska vara hemma och ta det lugnt. får se hur det blir.  

3 dagar kvar till jullovet, 7 dagar kvar till Julafton och 14 dagar kvar till nyår!

"jag ser inte ut som mig själv längre"


Kommentarer
Postat av: Helena

tack för att du gillade min frisyr

2007-12-18 @ 22:41:46
Postat av: Jessica

Haha varför skulle jag inte? den var ju skitsnygg!

2007-12-18 @ 23:21:11
URL: http://jesjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0