16 December

Igår kväll var jag hemma hos Stefan och chillade framför tv:n med honom och Sara. Kom dit runt 7 då de skulle äta och sen kollade vi på någon film på 3:an, har ingen aning om vad den hette men skit samma. Sen klockan 9 kollade vi på en Shrektigt god jul och Shrek 2, både jag och Stefan satt och sjöng med i några låtar, haha! Drog därifrån ungefär klockan 12 då Stefan höll på att somna, eller egentligen hade han redan somnat en gång men jag och Sara väckte honom. När jag kom hem kollade jag på lite mer tv fast denna gång med en chipspåse till :D

idag på förmiddagen har jag inte gjort så speciellt mycket, spelade need for speed - most wanted med Glenn. Gick väldigt bra, haha kunde knappt styra men det var kul iaf =) Sen kom farmor på besök, var ganska länge sen jag träffade henne så det var kul. även min morbror Björn kom så vi dukade fram massa god fika, mums! Farmor ska stanna till imorgon eftersom hon bor i Horn medans Björn ska hem till sig och tur är väl det, haha. Helena ringde lite senare och nu sitter jag hemma hos henne, väntar på att hon ska äta klart. Vi har instrallerat alla hennes sims på den stora datan och ska spendera kvällen med att spela, var länge sen. Har precis fått reda på att jag ska hem och käka så hinner inte skriva något mer.

"ibland blir de där bollarna väldigt små"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0