15 December

Jag och Helena vaknade runt halv 12 idag, då mådde hon mycket bättre =) Jag skuttade in i duschen medans hon gjorde något annat, sen klädde vi på oss och käkade frukost. Åt alldeles för mycket! När vi var klara stack vi in till stan för att möta Tobbe och Erik. Helena letade efter julklappar åt sina bröder och jag följde bara med som sällskap, vi hittade en ASBALL affär (minns inte namet) som jag och Helena ska återvända till när vi har pengar. Hittade en skitsnygg ring som jag bara måste ha =D
Kom hem för en stund sen och nu sitter jag här, ska kanske träffa Sara och Stefan senare.  Får se vad vi hittar på.

5 dagar kvar till jullovet, 9 dagar kvar till Julafton och 16 dagar kvar till nyår!

"the first cut is the deepest"


Kommentarer
Postat av: emma

gillar du fall out boy? tänkte på ditt namn..

2007-12-15 @ 16:52:09
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: Jessica

Klart jag gör :D

2007-12-18 @ 23:20:24
URL: http://jesjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0