10 December

Var ledig från skolan idag och det var verkligen jätteskönt att få sova ut! är riktigt skoltrött och längtar något oerhört till jullovet. Har fått reda på att vi ska ha lektioner sista dagen i skolan, inte kul! Men idag var jag som sagt ledig men var tyvärr tvungen att plugga engelska eftersom vi har prov imorgon, så jag och Helena spenderade nästan hela förmiddagen med att plugga till det. Gjorde ett litet avbrott för att gå och käka på loffes, var väldigt länge sen jag åt där men som vanligt var det gott. Senare stack jag på ridning och Helena gick hem. Det gick väl sådär på ridningen, har fortfarande ont i min arm och hoppas verkligen att det går över snart. Väl hemma igen tog jag en skön dusch och nu sitter jag här, ska antingen plugga mer engelska eller ecdl, har ingen lust att göra något av det med jag måste. När engelskan och ecdl:n är avklarad är det lungt i skolan förutom matte nästa vecka, men brukar aldrig plugga till matten så. 
Idag är det bara 14 dagar kvar till julafton!

"vi kan ge honom lite bensin"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0