panik

Snart får jag panik! ingenting funkar som det ska och jag ligger back typ 3000 kr!!! Min dator funkar men den gör mig galen och ligger massa back i ekonomin bara för den där jävla tv:n. Men det som stör mig mest är att det inte slutar där, min ipod vägrar också funka. Vad ska jag göra? Har tagit experthjälp av Helena men det hjälper inte =( Hoppas jag kan lämna in ipoden snart, inte för att jag har tid med det, ska vara med Helena imorgon (Visst jag kan väl pka med henne och lämna in den men mamma måste med och hon kan inte för att vi ska ha gäster) och på lördag kommer jag vara helt slut eftersom jag har sovit alldeles för lite. Måste skaffa mig tid att fixa ipoden innan jag lägger mig ner i en hög på golvet och börjar gråta (okej det kommer jag inte göra men ändå). Kändes skönt att skriva av mig men nu ska sluta klaga och vara social mot Helena, visserligen prata vi på msn men skit samma, måste inte vara osocial för det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0